Värme

Värme

lördag 21 juli 2012

Okej, första veckan har snart gått av semestern och hur har den varit då. Ja den kan väl. Enklast sammanfattas av regn regn och åter lite mera regn. Men just nu i alla fall skiner solen ( och där gick den i moln så klart). Har även lyckats springa på tv- teamet från kanal 5 på Böda camping och ber till min Gud att jag inte är med. Som det är nu så kommer jag aldrig aldrig mer till att campa här. Är verkligen inte min typ av semester. Fast jag hade kunnat tänka mig en av deras stugor de har till salu.
I morgon bär det av hemmåt så passa på att njut av solen för då kommer det så klart att vara fint väder när vi sitter i bilen. Har jag tur så blir det Europa på måndag i alla fall som det ser ut nu och då blir det nog i närområdet stralsund - Berlin. Visste ni att det är närmare till Berlin än till Stockholm. Berlin är det bara 50 mil medans till Stockholm är det 60 och vad väljer man då ??????? :)
Nä snart är det grillbuffe med allt vad det innebär på en campinganläggning som denna. Och sen är det Pernilla Wahlgren för hela slanten i kväll - tjohsaan vad skoj.


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar