Värme

Värme

måndag 9 juli 2012







Go morgon, go morgon ...... att det är semesterfealing som gäller nu. Det märks att folk är lediga. Märktes definitivt när man kom till jobbet och skulle parkera bilen. Knappt några bilar alls, man kommer upp till kontoret och innser att det finns ju ingen här. Det är jag och två till som är inne nu på min sida av huset......

Jaha helgen har annars varit fantastiskt bra och igår när man var ute i solen och njöt kändes bara allt rätt. Var lite svårt att gå till jobbet idag. Men det är ju sista veckan för min del sen är det semester......... nice. Frankrike eller vilket annat varmt land som helst, här kommer jag :-)

Men det blir en intensiv vecka trots allt. Fixa med husbilen, ficka reservdäck, hem till min far och hämta kartor  och körvägar  ner i Europa,  fira lite sonens  födelsedag, grilla med syrran och co + att jag skall väl fira min lite min egen födelsedag  är det ju tänkt. Fyller ju hela 39 år på torsdag. Men man känner sig inte en dag äldre än 33. Födelsedag känns lite överskattat :-)

Och ja förutom det så skall man få undan allt med kunder och allt det där. Känns som om semestern är väldigt välbehövlig detta året

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar