Värme

Värme

torsdag 23 oktober 2014

Tredje gången gillt hos psykologen, fast idag var det mer som ett avstämningsmöte. Men hon gav mig ändå ytterligare några goda råd. Ser man i backspegeln så kan man säga att det har nästan blivit som en tre stegs raket. Först så gjorde hon så att jag vågade prata om hur jag mådde med min hustru och andra.
Möte två fick hon mig tänka till om hur mina barn uppfattade denna situationen som jag var i ..... typ är pappa tyst så är de tysta fastän de har en hel del frågor om mig, livet och döden mm mm.  Och möte tre fick hon mig att fundera lite över hur mina vänner upplever mig och har upplevt mig om när jag är så sluten och tyst. Intressant är det i alla fall och jag är väldigt glad och tacksam att jag kunde komma in till hennes mottagning när jag behövde det som mest.

För övrigt så är jag sjukskriven ett tag till vilket är väääääääääldigt skönt. Att bara få lov att rå om sig själv är normalt sett inte min melodi.

Hej och hopp lever knopp, i kväll är en skön kväll :).... och jag har massor av underbara människor omkring mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar