Värme

Värme

tisdag 16 juni 2015




Okej, då är det snart midsommar.....och som ni alla vet så älskar jag den dagen mest näst efter julafton. Det är bara så mycket sommar helt enkelt. I år blir det att fira den med goda vänner alldeles nere vid havet. Kan knappast inte bli mer midsommar än så :-)

Saknar?

I dag har jag påbörjat mitt staketprojekt .....och fan vad jordankarna skall vara svåra att slå ner. Är ju som att slå i sten. Snacka om att man har träningsvärk i högerarmen där man har hållit släggan.

Saknad?

Har även hunnit med att besöka min mor och titta på hennes valpar. Samt visa vår lilla London för henne.... han är så himla god. Fast han borde kanske heta i stället Paris eller Marseille eftersom han är en fransk bulldog.

Tomt? 

I morgon blir det att bygg tält på LCR eftersom lundahoppet skall pågå hela helgen. Skall bli rätt så skoj. Måste vara där redan kl 09.00 så det blir ingen sovmorgon i morgon inte.  Sen blir det en runda ner till Ystad eftersom min kära hustru skall till Bornholm över dagen och jag funkar lite som chaufför. Men det kan man väl ta.

Skall även försöka bli klar med mil lilla midsommardikt som jag håller på med. Får se o jag hinner

Kallt?

Nä ha en trevlig natt på er för det tänker jag ha. Är på god väg att vända på dygnet, får se om jag lyckas vända tillbaks det.

Ensamt i sinnet?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar