Värme

Värme

måndag 8 juni 2015

Ja vad gör man när man har långledigt? ja det är väl en helt ok fråga tycker jag. Så här långledigt har man inte haft sen man gick i skolan och det är ju ett tag sedan :-)

Idag skall jag och sonen iväg och titta på bil innan vi sticker ut till vår häst. Han vill titta på den nya XC90 vilket kan vara skoj.



Vår fralla (fransk bulldog) som vi nu har införskaffat ligger i soffan och mår riktigt bra. Han låter lite som en gris när han sover. Eller som min dotter säger " -pappa han låter som dig när du sover fast värre :-)" . En hund ger så ofantligt mycket positiv energi och det känns som om vår lilla familj mår otroligt bra av denna lilla varelse.

                                  (hyfsat lik den vi har fast vår är lite mer vit över kroppen)

Ja nu är där bara en stor dröm jag har kvar innan jag sätter upp en ny lista och det är en resa till Västindien. Vi har redan börjat spara till detta äventyr...............

Får önska en otroligt skön måndag och vill ni veta vad jag gör så...... ring inte mig för jag svarar inte ;-).

....... nu när jag tänker efter så är det verkligen otroligt fucking skönt att slippa sin gamla arbetsplats. Äntligen kom man vidare i livet, vilket inte var en sekund för sent.......

.... nåja än en gång en trevlig måndag på er :-) :-) :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar