Värme

Värme

onsdag 25 juni 2014

Go kväll alla , hoppas ni har haft en bra dag. För det har jag haft , har varit på entreprenadmässa hela dagen och bara minglat, nätverket och bokat upp lite sköna kundmöten. Till på detta så skedde det i trevlig miljö på hotell Skansen i det ljuvliga och sköna Båstad.


Men nu är man trött, riktigt trött fast det är  ju faktiskt inte så konstig för det har varit en full rulle kväll också med kompisar som har varit över vilket i sin tur har inneburit massor av god mat, gott att dricka så klart mycket skratt och så hemmagjord glass med hallon och blåbär. Den blev rätt bra om jag själv får tycka till :-)

Annars så ser man mest bara fram emot semestern som just nu ligger bara enochenhalv vecka bort,  yeay :-). Men innan dess så skall det även hinnas med ett läkarbesök med ultraljud samt förhoppningsvis få svar på proverna jag har lämnat. Men sådan tur har man nog tyvärr inte i semestertider :-/ Men det hade verkligen varit skönt att veta, vill egentligen bara komma igång med "behandlingen" så att man har det ur vägen sen. Tyvärr är man lite otålig när det gäller sådant och där är vår sjukvård som en stor jätte koloss som inte gör sakerna lika snabbt som jag vill.

Nu håller jag på att somna framför datorn känner jag, så för att undvika att få tangentbordet intryckt i pannan när jag somnar framför skärmen så önskar jag er en fortsatt bra kväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar