Värme

Värme

söndag 4 maj 2014

Yes , så har jag äntligen sett den. Filmen som jag har väntat på hur länge som helst…. nämligen Walter Mitty. Det första min bättre hälft sa när vi såg den var " men det är ju du Micke, det hade kunnat var du med  Longboarden och ryggsäcken" och hon har nog jäkligt rätt. Hade mycket väl kunnat tänka mig ta ryggsäcken och ut i världen och är nog lite av en dag drömmare :-)

För övrigt så har jag ridit  i helgen vilket har inneburet ett bar spräckta jeans i skrevet. Riiiiiiiiiitttttttttccccchhhh sa det när när jag skulle upp i sadeln idag. Med värsta hålet så både det ena och det andra hade kunnat komma fram om det hade velat sig så illa ;-)

Men om man ser positivt på det så fick man ju iväg och köpa nya ridbyxor vilket kanske behövdes samt till min hustrus glädje. Själv är jag lite skeptiskt trots allt,  eftersom de sitter rätt tight och det spänner och sticker  ut lite både här och där. Dock inget som jag skall bry mig om enligt min hustru så jag får väl tro på henne :-). Blev också en ny hjälm samt nya ridskor vilket matchade mina ridbyxor väldigt bra.  Så nu är man dressad så att säga.

Neee gått folk nu är det kväll och jag skall spana  lite på sevärdheter i London så ha en bra kväll på er :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar