Värme

Värme

torsdag 15 maj 2014

Gud va trött jag är , helt färdig för sängen kan jag säga. Är nog alla dagar i Sundsvall + att det blev rejält hektiskt nu på eftermiddagen med träning, hämtning och lämning och allt. Vad man hade mått bra av att ha semester just nu.  Längtar rejält nu till Londonresan. Skall bli riktigt roligt att komma iväg.



Tajming, hur viktigt är det egentligen? För min del kan jag tycka att det är rätt så viktigt , tex om man planerar att vara borta en vecka vilket är helt ok för min del. Men själva grejen hur man lägger upp det kan man ändå tänka på för den som har hand om markservicen. Där finns smidiga sätt och så finns det osmidiga sätt. För min tanke, blir ju genast,  när det är på det osmidiga sättet WiiFM (Whats in it for me) och ser man inte den så är det inte så roligt. Men visst det går ju absolut………Men som sagt var nu är jag mest  trött och lite tjurig :-)


Någon gång……..

..skall jag ha ett….


…sådant här ställe vid vattnet, någonstans i en skog där jag bara kan lyssna på nattens ljud och prata med näcken och bjuda på en avec till skogsfrun. Har man tur så ser man bäckahästen galoppera över sjön och tittar man riktigt noga så kan man se småtrollen leka utmed strandkanten.


ha en underbar kväll mina vänner 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar