Värme

Värme

tisdag 18 mars 2014

Hallå, hallå och god kväll, god morgon, bonjour, god day , goedemorgen :-)

Mitt i veckan är det nästan eller så är det det. Beror lite på när du läser detta. Idag har varit en skön och bra dag med massa härliga bokningar till kunder och en hel del annat finkelurit, smått och gått på denna underbara gångstig i livets mitt.

Tänkvärda små ord eller vad säger ni :-) i alla fall tycker jag det.

Ser fram emot nästa vecka då man drar iväg på utbildning till Sundsvall……. hela tre dagars härligt frotterande, gotterande, friterandes och fördjupandes i säljkonstens ädla kunskap. Jag säger som de säger i Indien . Hellre en cykel på bussen än bussen på cykeln och vad de menar med det vet jag inte riktigt.



Staden ovan blir det också i helgen, en favoritstad om man får säga så. På lagom avstånd och jäkligt kul att gå ut i när anden faller på :). Så även denna helgen blir liten intensiv när man tänker efter 


Så god natt på er :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar