Värme

Värme

tisdag 11 mars 2014

Ens barn är ju det bästa som finns….och något som är så himla underbart är när man har en chans att mysa med dem :-). Till exempel när man får dra en snutetfilt över ansiktet på lilltjejen så att hon nästan på somnar eller när man får klia sonen på ryggen och han bara ligger och myser…… jag älskar mina underbara barn helt enkelt.



Hustrun kommer man inte till att se mycket av denna vecka. Hon borta idag och kommer hem i natt och jag är borta sen ons och torsdag för att sen när jag kommer hem på torsdag så drar hon för att komma hem på fredag kväll. Så blir det ibland , men i alla fall när hon kommer hem in natt skall jag hålla om henne heeeeellllaaaa natten. Tätt, tätt intill :-)

Packat har jag också hunnit med eftersom man drar hyfsat tidigt i morgon. Man lär väl somna på planet kan jag tänka. Tur att där bara finns en hållplats när man flyger :-)

Hoppas lite bara att mitt plan är lite piggare än detta dock, så go kväll på er :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar