Värme

Värme

söndag 29 december 2013

Så börjar detta året att närma sig sitt slut och man riktigt ser hur den sista sanden rinner ner i evighetens timglas allt för att vändas åter en gång. Men det är väl så livet är att vid varje årsskifte så vänds timglaset och man börjar åter på noll med en ny start helt enkelt….. känner att jag börjar bli lite väl flummig nu kanske så nu slutar vi med det  :-)

Nåja är i alla fall rätt nöjd med mig själv, för idag så har jag dragit mig igenom ett 90 min spiningspass med maskinen från helvetet eller som man säger på franska la machine de l'enfer. Var väldigt svettigt men det var det värt. Kropp och själ mådde väldigt bra och man rensade ut allt gammalt hjärnslagg som man hade i huvudet. Så det får nog bli fler sådana här pass.

By the way så är här en liten bild på hur det lilla mekaniska monstret ser ut. Man var rätt så svettig kan jag säga.

Annars vad har annars hänt, tja julen är passerad och det med alla klappar as well. Börjar närma sig nyår vilket skall bli helt ok. Men det blir nykter nyår för min del Sonen skall ju ut på nyårsfest för första gången occcchhhh kycklingpappa som jag är så vill jag ha möjlighet att hämta hem honom om han skulle vilja det …. jag vet jag är kanske lite nojjig men sådan är jag. Älskar mina barn över allt annat och hade inte fixat ett liv utan dem :-)

Nä nu får jag snart sluta för snart blir det in till grannen och dricka glögg och äta pepparkakor.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar