Värme

Värme

onsdag 16 oktober 2013

I dag har varit en skön dag,  en dag som är som många andra helt enkelt, bara skön inte komplicerad, enkel att ha att göra med och en dag närmare helg.

Var ute och gick innan en skön kvällspromenad och man känner verkligen att hösten är här och att sommaren är över. Men hösten å sin sida är en riktigt mysig årstid tycker jag. Med alla dessa explosioner av färger, dimmorna på morgnarna  och alla tända ljus. Det är lite magiskt helt enkelt



Tänkte lägga in ett av mina allra bästa favorit stycke så här på hösten ... apropå årstider då rååå ;-)

...och apropå svamp, har ni varit ute och plockat något ute i skog och mark eller ? själv så har det inte blivit någon svamp , möjligtvis fotsvamp, fast det är inte så gott ;-) .... snarare lite småläskigt.

Har även fått tag på en bra låt men en låt som man säkert har glömt bort. Men denna råkar vara en av mina favoritlåtar och lyssnar man på texten så vill man bara, ja vad vill man :-)




en annan "bortglömd" favoritlåt  är röd, het chillipeppars låt "under the bridge"




nä detta får nog vara bra för ikväll, nu skall jag forsätta lyssna på go musik på mitt spotify :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar