Värme

Värme

måndag 8 juli 2013

idag är det första officiella semesterdagen och gud vad skönt det är........älskar det här med semester. Hade nog kunnat ha det jämt och ständigt och lite till. Ligger i solstolen och tittar på en klarblå himmel samtidigt som jag skriver detta. Klockan är lite över 6 och det är väl fortfarande si så där 20 till 22 grader varmt. Man hör en och annan sädesärla i skyn och grannen spelar musik för fullt. Har ett gott glas vin bredvid mig samtidigt som jag knackar ner dessa ord på min sprillans nya mac book air som jag fick i födelsedagspresent :-). Snacka om att jag är jäkligt nöjd, kan knappast få bättre start på semestern än det här.

Fast jag har varit lite flitig också har hunnit med milen i morse samt hundra situps. Målet är 700 stups + 7 mil på 7 dagar. Så får vi se om jag klarar det. Började dagen med rejäla fotblåsor och så har jag 6 dagar kvar. Men det är väl bara att bita ihop  aj aj aj :-)

Tänkte bara föra över en liten bild på ett ställe som vi skall till om si så där 9 dagar


Ha det världsbäst på er :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar