Värme

Värme

söndag 19 juni 2016


En del av mig dog när jag fick den första kyssen av dig en underbar vårkväll, bara så du vet. En kyss, så fantastik smakfull och lockande. En kyss som tog en till himmelriket och tillbaks, en kyss som var mild som en sommarvind och fuktig som ett åskregn. En kyss som gjorde så att själens ögonen öppnades och man såg världen igen. En kyss som förstod varför man levde, en kyss som skapade ett begär, en törst en längtan efter mera. En kyss som gjorde så att ens tårar föll på ens kind  och man visste inte riktigt varför. En kyss som kom från livets läppar. En kyss så levande så varm så pulserande av livets blod och lika omöjligt som  den är sann och verklig.  Men en del av mig dog när jag jag fick den första kyssen av dig en underbar vårkväll bara så du vet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar