Värme

Värme

tisdag 15 april 2014

Har det varit en bra sista tid eller har det varit bara bra…. svaret på den frågan är ja. Det har det faktiskt , det har varit super helt enkelt. Började i helgen med att hjälpa min kusins mor med hennes gård. Hon blev så himla glad och jag slapp och fysträna. Sen hem till underbara vänner på kvällen. Söndag hade jag  och sonen ridlektion vilket var riktigt riktigt kul. Samt att lilltjejen också red. Hon till och med galopperade :-). Dagen avslutades med att jag tittade på häst som några vänner funderar på att köpa.



Och idag har också varit  en himla bra dag, för sonen har preliminärt kommit in på den skola han har sökt vilket är super. Är så extremt stolt över honom.  Samt det andra som är bra idag är att jag har fått min avräkning från jobbet he he he inte helt missnöjd kan jag säga. Blir väl att betala av en  del på huslånet samt att man får väl unna sig en resa + kanske något lite till.



I morgon är sista dagen sen är det påskledigt………….såååååååååå jätteskönt, skall bara slappa så mycket som möjligt :-)

Nä go kväll och svälj inte en älg så hörs vi :-) för nu skall jag se klart en gammal klassiker :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar