Värme

Värme

onsdag 19 februari 2014

Då sitter man här i sin badrock och är helt sluuuuuut. Känner att ingen muskel i hela kroppen lyder mig längre (förutom då mina handmuskler :-)…) Spinning är rätt så krävande men jävligt skönt när det väl är över om man kan tycka så.

Annars har verkligen inte mycket hänt, mer än att man var i Danmark i helgen och hade en riktigt helmysig weekend med familjen :-) och helgen som kommer blir riktigt lugn. I morgon blir det en redig skånetur på en himla massa kundmöte.  Vilket kan bli riktigt kul, älskar att vara ute helt enkelt.

N'ä vad säger ni, blev inte mycket skrivet idag, kan bero på att man är rätt trött kanske. Får skriva mer när jag sjösätter min novell  här på bloggen helt enklet ;-)

Ha en skön, härlig, avslappand, lite slö kväll och sov sött och dröm vått :-)


Fullmåne är vackert att se men lika lömskt som falskt vatten. Både människor och djur påverkas av dess  dragningskraft. Vissa blir sjuka och svaga andra blir starka och upprymda.
Själv är jag nog allt lite mångalen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar